Популярні публікації

середу, 29 листопада 2023 р.

          Власна поезія читачів Володимирецької бібліотеки для дітей



Мороченець Аня («Сонячна)

Наступного літа

 

Знову ранок, знов світає,

А я у полі поміж трав,

Небо барвами новими грає,

А поміж хмар моя любов

 

Побачимось наступного літа,

Або у безтурботних снах,

Де ти принесеш мені ті самі квіти,

Зірвані в нічних полях

 

 

Пісня лине поміж нас…

 

Назавжди пісня наша лине,

Поміж чистих аркушів,

Слова і ноти тяне,

До незнайомих авторів.

Квітне бузок у ясну ніч,

А ми забуваємо про все,

Життя таке життя,

Прекрасне і просте

 

 

Сачук Дмитро

Україна – славна, сильна і квітуча

 

Україна славна, сильна і квітуча,

Вона незламна, вільна невмируща

З народним танцем завжди йде у такт

І пісню заведе в потрібний час!

Козацтво – завжди силою буяло

Історією рід поклало!

І у наш час, і в цю годину, і в

і в цю малесеньку хвилину -

Козацький дух всю міць покаже

І вороги всі в раз поляжуть.

Та й заспіваєм пісню ту, що окриляє

І гімн держави хай завжди лунає

 

 

Гаврилюк Олександра, Красносільський ліцей

 

За що???

Моя горить ненька, моя Україна.

Палає в пекучім, безжальнім вогні.

За що ти страждаєш?За що вільна країна?

Не будеш ніколи в ворожім ярмі!

 

За що гинуть люди?

Малесенькі діти?

Ох, чим завинили, скажіть ще й вони?

За те, що лиш добрі, уміють любити?

Що мудрі, порядні і проти війни?

 


Немає коментарів:

Дописати коментар