Популярні публікації

середу, 21 жовтня 2015 р.





У  що  ми  сьогодні  віримо? У  чому  зневірились?  Що  є  основою  духовного  світу  сучасника? Що  тримаємо  ми  у  собі  закритим  від  усіх  в  потаємному  куточку  душі?
І  отаких  запитань  у  нас  дуже  багато, а  відповіді  різні. У  наших  душах  ховається  як  добро    так  і  ненависть  і  зло,  Віра,  Надія, Любов.
Віра  і  Надія  живуть  у  кожному  з  нас. Саме  ці  відчуття  живуть  з  нами завжди  і  всюди.
Віра  і  саме  віра  змушує  нас  творити,  діяти, жити....
 Завісу  у   потаємну  кімнату  своєї  душі  відкрила  для  нас  Наталя...


Я дякую Тобі, Господь!

 

Весна прийшла…
Землі подарувала перші квіти,
Деревам листя, щоб раділи діти.
Ну , а господарям дала погоду,
Щоб восени багато мали плоду.

 
Я дякую Тобі, Господь, за весну.
За цю прекрасну , пору цю чудесну.
І дай, щоб ми у наших серцях мали
Завжди весну, а не зимові ті кандали.

 
І Твій вогонь, що здатен всіх зігріти
Могли ми, щоб і з іншими ділити.
А Тобі слава нехай лине до небес.
Ти наш Господь, що вмер і знов воскрес!

І наші серця своїм полум’ям зігрів
Та Святим Духом щедро наділив

АМІНЬ

 

 
 Янгол поруч

 

Янгол поруч зі мною.
Він зі мною іде.
Й крижаною зимою ,
Й коли вітер гуде.

 
Мій Янгол не спить,
Не дрімає ніколи.
Від страху не тремтить.
Не боїться нічого.

 
І коли стає тяжко
Він за руку тримає.
Ніжно, лагідно так,
Він мені промовляє :



"Ти не бійся нічого.
Я з тобою завжди.
Янгол твій з тобою поруч.

Ти не бійся , іди. “




Дружбу нам потрібно шанувати.
Дружбою потрібно цінувати.
І за тридцять срібняків не продавати,
Як Іуда Ісуса тим солдатам.

 
Я ціную Твою   дружбу , Ісусе.
Ні за що її не проміняю .
І з огнем Твоїм я з кожним поділюся.
Хто захоче мати вічне щастя в раю





 
 
 
 









Немає коментарів:

Дописати коментар