Популярні публікації

середу, 11 червня 2014 р.


Цьогоріч  сестри    Бачинські    Анастасія  та  Любов   з  села  Іванчі  ( творчість  яких  уже  було  представлено  в  блозі)   брали   участь  у  Всеукраїнському  конкурсі  дитячої  творчості   ( саморобна  книга)       « Дитячі  історії  про  найголовніше».

    Збірка  їх    художніх  творів  та  ілюстрацій ,» Волошкове  дитинство» , здобула  перемогу  не  лише   на  обласному  турі  конкурсу  а  й  республіканському (друге  місце,  категорія - учні  9 - 11 кл) 
Дівчата  уже  отримали  нагороду  в  місті  Києві.






Мій  рідний  край
Мій  рідний  край,
Моя  земля  і  небо
Джерел  чистий  водограй
І  все  оце  для  тебе
О!  Як  чарує  ця  краса,
Що  так  милує  око!
Ось  на  квіточці  оса
І  корівка  божа  збоку
Сонце  тут  не  світить,
А  проливає  промінь.
А  вечір  все  це   стишить
І  почне  власни      й  гомін.
Десь  під  вікном   моїм,
Співає  ніжно  коник,
Що  голоском  своїм
Ллє  пісеньку  під  дзвоник.
Травинка  ця  чудова
Тріпоче  голівкою  старанно,
Щоб  дзвін  цей  веселковий
Почув  той  коник, що  співа  так  гарно.
Цю  музику  нічну
Можна  слухать  вічно,
Допоки  видіння  сну
Не  покличе  звично.
Світанки  в  ясних  кольорах,
Дні  у  значно  яскравіших.
Вечір  додасть  свій  запал,
А  ніч  усе  це  стишить.
Це  край  мій  рідний,
Моя  втіха  й  совість.
Це  доброти  світ  мій
І  предків  моїх  гордість.
  Любов  Бачинська
Поклик  весни
Сади  фруктові  зацвітають
І  цвіт  той  кутають  в  туман.
Прокинувшись, птахи  співають,
Проміння  сонечка  шлють  нам.
А  десь  у  другому  садку,
Розкинула  бруньки  береза
І  кличе    в  сад  до  нас  весну,
Радіє  небесам  безмежним.
І  на  хвилиночку  усе  затихне,
Весна  ж  бо  зараз  прилетить!
І  голосом  своїм  воскликне
Усіх,  і  знову  все  загомонить.
Анастасія  Бачинська


Немає коментарів:

Дописати коментар