Популярні публікації

четвер, 26 травня 2016 р.









Україна


Рідна  земля  і  рідна
країна,
Рідна  для  мене  верба  і
 калина.
Рідні  луки  і  рідні
лісочки
Рідні  гаї  й  прохолодні 
струмочки.
Рідна  хатина,  що  тане 
у квітах.
І  потопає  в  черешневих
вітах.
Рідний  для  мене  і  спів
солов'я
Словом,  це  Україна
 моя!




 


Моя  бабуся


 Він  для  мене,  той  спів,  солов'їний
То  бабуся  моя  так  співа,
А  зоветься  вона  Василина,
Така  ніжна, така  чарівна.
Вишивати  навчилася  змалку,
В неї  діло  в  руках  аж  горить.
І  легенькі  такі  витинанки
Вона  вміє  так  гарно  робить.
А  пісні…  Вона  безліч  їх  знає,
Все  про  рідну  країну  свою.
А  попросим – то  ще  й  заспіває,
Звеселяючи  душу  мою.


 


Мої  вчителі


Знать  усе  від  « А» до «Я»
Вчить  учителька  моя.
За  знання , потрібні  в  світі,
Щиро  дякують  їй  діти.
Як  без  етики  прожить?
Етикету  вчитель  вчить!
Гарні  маємо  фігури?
Вчить  нас  вчитель  фізкультури!
Рідну  мову  добре  знаєм?
Вдячність  вчительці  складаєм!
Іноземну  вчитель  знає –
Нас  англійської  навчає.
Це  мої  учителі.
Добрі  й  мудрі.
Сіль  землі!


 


Бурштинокопачі


Який  жорстокий  світ  вже  нині
Бурштин  копають  на  Волині!
Безжально  нівечать  природу –
Землі  прабатьківської  вроду.
Людина  має  слух  і  очі,
Але  природу  чуть  не  хоче.
Й  того  не  хоче  вона  знати-
Відплатить  їй  природа – мати.
Де  врожаї  рясні  збирали,
Там  землю  всю  перекопали
Там  тісно  стало  вже  рослині,
То  чом  же  радісно  людині?
Чом  біль  землі - не  перешкода?
І  лісу  й  поля  чом  не  шкода?
Як  будем  так  бурштин  копати,
Що  скаже  нам  природа – мати?






 



Немає коментарів:

Дописати коментар