Популярні публікації

четвер, 19 січня 2017 р.










Весела, чарівна, дружелюбна, комунікабельна …  Це  наша  Катя! Вона  не  лише  має  чарівний  голос,  а  й пробує  себе  в  поезії.  Сьогодні  для  вас  я  відкриваю  декілька  сторінок  із її  поетичного  зошита. Не  будьте  надто  суворими  читачами, адже  вона  ще  така  юна….    Учениця …  Лишень  16  років….

                  Знайомтесь:

                        Катя  Петрина



 
Соловей
 маленький,
 так високо
літає,
і пісеньку свою
він голосно
співає.
Цю пісеньку
видзвоннють
 дзвіночки ,
 підспівують
 дубочки.
Ця пісенька
про сонце
ясне,
ця пісенька
про день
прекрасний.
Усі радіють!
Так весело
і гамірно
 навкруг.
А я собі тихенько
мрію
 під пісню цю,
Сховавшись від усіх
 на луг.

 *********

 
Стоїть красуня
зеленава
ошатна і так гарно
 вбрана.
Красиві іграшки
висять.
З прозорих кульок.
Різні барви
миготять.
А кольорові світлячки,
яскраво світять
мов свічки.
Стоїть під нею
Дід Мороз.
А поруч і Снігурочка.
Така красива
 й чепурна.
Справжня красунечка.
Стоять собі
тихенько,
під ялинкою
маленькі.
 
 
Літні канікули
 
Останній дзвоник пролунав,
Веселі ігри нагадав.
Біжімо друзі у зелений гай,
пограєм у “Наздоганяй”.
Ходімо ж друзі у садок,
поласуєм смачних грушок.
Ходімо друзі ми на річку,
та покупаємось в водичці.
Провідаю я ще бабусю,
мою старенькую Марусю.
Давненько я не бачила село,
давненько вже мене там не було.
Ось вже канікули кінчаються.
І вже уроки починаються.
Вже перший дзвоник пролунав.
Усі знання нам нагадав.
Наступного літа чекатимемо.
І знов усі весело гратимемо.
 
 
Книга
 
Стоїть книжка
на полиці,
Дехто думає:
”Дурниці”!
Навіщо мені книжка?!
Піду пограю в “Коти — мишки”.
Книги — книги,
то нудота.
Щось читати
 неохота.
Навіщо вони
взагалі?
Не цікаві та нудні.
Та придивись
 гарненько.
Читати —
навіть цікавенько.
Тут стільки пригод різних:
принцеса — красуня
і чаклун грізний.
Країна нам досі
 невідана.
Таке все чудне
й незвідане.
А скільки мудрого
 в ній
з неї черпаю в розум
я  свій.
Тож не забувай про книгу.
Друже.
Читай, люби і цінуй її
дуже.


 


Немає коментарів:

Дописати коментар