Популярні публікації

понеділок, 15 грудня 2014 р.

 
 
 
Її  доля  вишита  квітами  та  оспівана  в  поезії:
Софія  Миронівна  Годунок
 


          Тихою нечутною ходою, журчанням струмочків теплими промінчиками сонця, веселішим щебетанням птахів іде до нас весна. І перший теплий промінчик сонця заглянув в хатину, милої шанованої жінки — Софії Миронівни Годунок, яка схилившись над білим полотном вишиває на ньому свою жіночу долю. Жіноча доля - вишита квітами, зеленими травами, голубими струмочками, птахами, сонцем, хмаринками на блакитному небі — на рушниках, картинах, коврах, покривалах, подушках, серветках і на багатьох-багатьох витворах мистецтва руками Софії Миронівни. У вільні хвилини від роботи, від господарських клопотів в дні радості і смутку найкращою втіхою була вишивка

А  згодом  і  поезія….
 
У чистому полі
Берізка стояла,
Рясними дощами
Гілки обмивала.
Зеленеє листя
На вітрі тріпоче,
А стовбур біленький –
Як личко дівоче.
Красуня-берізка
Тяжко сумувала:
«Чому ж я у полі
Самотня стояла?»
Стрункая берізка
Піднялась до хмари.
Нема в неї долі –
Не дав Господь пари
 
Тут моя домівка,
Тут моє село.
Поля і дороги
Снігом занесло.
Візьму я санчата,
На гірку піду,
З вітерцем проїдусь
І не упаду.
Закрутились сани!
Гоп – у сніг я впав!
Хлопчики сміються,
А я ледве встав.
Хлопчики регочуть,
А в мене біда:
З тепленької шубки
Капає вода! 
 
 
У бабусі аж два гусі
По двору ходили,
На пташиній своїй мові
Про щось говорили.
Півник, мов господар,
По садочку ходить,
Своїх курок-чубарочок
По садочку водить.
Курочка рябенька
Вдалася на вроду,
Своїх курчат малесеньких
Водить по городу.
А ще живе у бабусі
Котичок сіренький.
Він такий хитрющий,
Як правнук маленький.
Бабусенька дуже рада:
Є з ким говорити.
Свою душу наболілу
Є кому відкрити
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар