Популярні публікації

вівторок, 30 грудня 2014 р.





Святий вечір на поріг-
світлого Різдва для всіх!
Хай рікою щастя ллється,
хай добро в сім’ї ведеться!
Хай між вами згода буде,
Хай ІСУС Вас не забуде!
 
 
 

 
 
 
 
 
Матері
 Мені  приснилась  біла  паляниця,
Накритий  стіл  і  соняшна  кутя,
І  понад  хатою  в  лету  жар-птиця,
Що  ловить  зорі  й  знає  майбуття.
 Я  часто  бачу:  грає  сніговія,
Міцні  морози  -  дуб  аж  посивів,
А  ти  стоїш  на  покутті,  як  мрія,
Як  Божа  Мати  серед  образів.
 Сім'я  сідає  до  святкового  столу,
Де  пахне  сніп  і  де  п'янить  узвар;
З  ясної  стелі,  мов  з  небес,  додолу
Лампадка  ронить  сяєво,  як  жар.
 Дзвенить  молитва  над  столом  святково,
І  на  долівці  сіно  шелестить...
О  не  забути  боговите  слово,
Що  всім  ясило  благодатну  мить!
 Мені  приснилась  біла  паляниця,
Накритий  стіл  і  соняшна  кутя...
Нехай  навіки  спомином  іскриться
 Той  добрий  час  -  на  все  моє  життя!
Яр  Славутич
11 січня 1970 р.
 
 
 СВЯТВЕЧІР
На столі — свята вечеря.
Вся родина — за столом.
Відчиняє ангел двері
Позолоченим крилом.
 Благу вість нам сповіщає 
 Про народження Христа.
В хаті свято розцвітає,
Гріє душу доброта.
 Пахне сіном і кутею.
Сяє зірка. Сніг скрипить. 
 колядка над землею
З білим ангелом летить
Н. Гуменюк
 
 
 
РІЗДВО
Різдво! Різдво!
Народження Ісуса.
Величніший на світі день!
Пригладь, дідусю, сиві вуса
 І заспіваємо пісень:
Радуйся, земле,
Син Божий народився!
Різдво! Різдво!
Гудуть церковні дзвони.
Підемо вдаримо й ми в них.
Наші молитви і поклони
 Тобі, живому між живих!
Радуйся, земле,
Син Божий народився!
Різдво! Різдво!
Шепочуть моря хвилі
 І серце стукає в мені!
Я не один такий щасливий,
А нас мільйони на землі!
Радуйся, земле,
Син Божий народився!
А. Житкевич
 
 
 
 
РІЗДВЯНИЙ ВЕЧІР
Пшеничний сніп на покуті,
А на столі — кутя.
Годинники вицокують 
 Ісусове життя.
 Зроїлися метелики
Якраз на торжество.
Сніжинки, як ангелики,
Злетілись на Різдво.
 Належить батьку першому
Посмакувать куті, 
І Божий храм звеличує
Родина в коляді.
 
 І новина звіщається
У благовісний час:
Ісус Христос рождається, 
Благословляє нас!
Я. Бенза
 




 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар