Популярні публікації

понеділок, 29 вересня 2014 р.

 
 
 

До дива знань і мрій, о друзі, йдіть!

Високий дух летітиме далеко…

Аби сказати: «Зупинися, мить!»

Кажу лише: «Живи, бібліотеко!»

 

Дорогі бібліотекарі!  Шановні  мої  колеги!!!
Одвічні  володарі   книжкового  царства  та  незбагненного  та  розкішного  світу  журналів  та  газет  !!!

Вітаю Вас з Всеукраїнським днем бібліотек. Бажаю Вам міцного, міцного   здоров'я, довголіття, сімейного затишку,  та  багато, багато   вдячних  користувачів.
 
Життєвий  ритм  бібліотекаря
 
Бібліотенкр - трудівник,
Він  завжди  працювати  звик,
Це  добре  ми  всі  знаємо,
Давайте  ж  завітаємо
В  бібліотеку  для  дітей -
Дім  нових  сюжетів  та  ідей.
Тут  чудова  атмосфера,
Тому  й  росте  монстера,
Чудова  й  велична,
До  дітлахів  звична.
Не  кожна  ворожка  напевне  знає,
Як  бібліотекар  день  починає.
З  чашечки  кави?
З  перегляду  газет?
Або  ж  вивчає  книжковий  етикет?
Щоб  чемно  читача  зустріти
Та  мягко  з  ним  поговорити...
Та  ні, який  же  ви  простак!
Не  читає  він  газету,
Ке  вивчає  етикету,
А  день  свій  починає  з  "марафету".
Поправить  зачіску, підведе  брови.
І  вже  готовий  відразу  до  розмови...
Вам  що  подати?
Про  що  ви  любите  читати?
Поезію...
Тоді  я  вам  запропоную  Костенко,
Рильського...
Й  Тичину?
І  так  ось  день  весь  без  упину...
Ой! Чотирнадцята  година,
За  планом -
Краєзнавча  вікторина!
І  тут  закрутилось - загуло!
Ху!  Чудово  наче  все  прйшло...
 
О! А  це  наші  таланти,
Віртуозні  музиканти.
Їм  би  сонечку  радіти!
А  вони:
Нам  треба  Ліст...
І  звичайно Бах?
І  посмішка  на  губах...
Та  звідки  ви  все  знаєте?
Думки  наші  читаєте?
Ой  ні, це  досвід,  діти...
Роки...  То  вам  іще  радіти...
 Я  " Острів  скарбів"  хочу  узяти...
( Знала  б  я  любий,
Де  острів  цей  шукати,
Так  не  вистачає
Мізерної  зарплати!...)
 
Цілий  день  отак  в  книжках,
Чай  і  кава  вже  в  думках!
А  пахучий  бутерброд
Так  і  проситься  у  рот.
 Аж   тут  дівча  стоїть:
- Я  ось  закохалась,
Прошу, допоможіть!!!
- Тоді  " Царівну"
Кобилянської  візьміть.
Щоби  упоратись  з  думками,
Що  обсідають  вас  ночами...
- І  напевне  справді  так!
У  цьому  сенс!
Не  бібліотекар  ви. А  екстрасенс!
- Для  мене  щось  цікаве
Про  розвиток  науки...
- Ж журналу,  книжок  чи  газет?
Можливо, спробуй  Інтернет.
- До  Інтернету?  Це  чудово!
Я  ще  до  вас  прийду  обовязково!
- Ох  Андрію, Андрію!
Книга - це  товариш  твій,
Берегти  її  умій!
 - Берегти  то  я  умію...
Просто  руки  я  не  мию!
 
Кінця  робочий  день  вже  добігає,
Втомивсь  бібліотекар,
Піт  втирає...
 
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар