Популярні публікації

четвер, 26 листопада 2015 р.


Закінчила  Дрогобицьке  музичне  училище. по  його  закінченні  була  направлена   на  роботу  у  розпорядження Рівненського  управління  культури. Працювала  у  Сарненській  музичній  школі.  а  згодом  у  Володимирецькій,  де  і  пропрацювала  45  років.

   І  ось  -  перша    поетична  збірочка  " Моя  любов". Я  перегортаю  сторінки. Це  спогади  та  незабутні  епізоди  із  життя  авторки. Вірші  присвячені  тим,  кого  вона  безмежно  любила  і  любить.



Поезія  її  ніжна,  легка.   Вірші здатні чарувати, підбадьорювати, надихати,  заспокоювати...  
 В  цій  збірці  я  віднайшла   ті вірші, які  відгукнулися  в мені,  зачепили  в  душі  щось  тремтливе, щемне  і  незабутнє. 
Цими  віршами  ділюсь  із   вами...

Флейта

Чув  ти,  мій друже,як  флейта  співає?
І  звуки  ці  линуть  як  річка  у  гаї:
Спокійні  й  ніжні, немов  вітерець,
Ласкає  і  манить  весни  посланець.
Послухай, мій  друже, це  флейта  звучить...
Ці  звуки  чарівні  і  ніжні
Неначе  струмочок  у  горах  жзюрчить,
Мов  вітер  співа  свою  пісню.
Як  ласкаво  й  ніжно  флейта  співає,
І  хочеться  слухать  і  слухать,
і  радість  і  смуток  вона  навіває,
Що  з  місця  не  хочеться  рухать.

Музика

Музика - це  свято,
Музика - це  радість,
Музика - це  праця,
Довга, кропітка.
Щоб  її  почути,
Щоб  її  створити,
Щоб  її  донести
До  вух  слухача.
То  для  цього  треба
Чуть  природи  звуки,
То  для  того  треба
Чути  соловя,
І  в  траві  високій
коника  сюрчання,
Як  струмок  в  діброві
Пісеньку  співа...
То  й  душа  зрадіє,
А  може.  й  заплаче
Від  краси  такої
Твоя  і  моя.


Люблю  Україну


Люблю  Україну. люблю  рідну  землю,
Люблю  ці  ліси  і  поля,
Люблю  я  Карпати  і  синєє  море,
Це  все  Батьтківщинв  моя.
Високеє  небо  й  степи  неозорі,
І  ріки  великі  й  малі,
За  все  це  боролися  славнії  предки,
Щоб  мир  був  на  нашій  землі.
Люблю  польовії  я  квіти  чар - зілля,
Люблю  їхній  дух  запашний,
Люблю  я  лілею  і  горду  троянду,
Й  нарциса  цей  погляд  німий.
І  вся  ця  краса, це  моя  Україна,
Спів  жайвора  у  вишині,
І  трель  соловя,  і  ластівки  щебіт,
Так  любо,  так  мило  мені!.
Люблю  Україну. вона  пречудова,
Красу  її  кожний  спізнав.
Так  будьмо  достойні  красоти  цієї,
Бог  край  цей  для  нас  дарував.


  Кожен з нас приходить на цей світЛише для того, щоб розквітнуть щастям,Розкрити всі таланти і уміння,Щоб своїм цвітом осявати всесвітІ всім віддать його як найдорожчий дар.І. Коваленко 







Немає коментарів:

Дописати коментар